حفر چاه آب شیرین در کوه های حومه فرخی خبر خوش رییس آب و فاضلاب شهری به شهروندان

حفر چاه آب شیرین در کوه های حومه فرخی خبر خوش رییس آب و فاضلاب شهری به شهروندان

در پی مشکل به وجود آمده در زمینه کمبود آب شیرین و خالی ماندن تعدادی از آب انبارهای سطح شهر ، شورای اسلامی از مهندس میکلانی ریاست محترم اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان دعوت به عمل آورد که در نشستی نسبت به رفع مشکل مزبور هم اندیشی صورت پذیرد.

در ابتدای این جلسه که از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه در محل شهرداری فرخی آغاز گردید اعضای شورا و شهردار ضمن تشکر از شرکت آبفاش شهرستان در خصوص تامین آب مصرفی و شرب خواستار پیگیری در خصوص تامین آب شیرین و پرنمودن آب انبارهای موجود گردیدند. از دیگر درخواست ها آبگیری آب انبار حاج رضا قنبری و لوله گذاری در معابر فرخی ، تعویض لوله خیابان شهید مطهری ، پرداخت خسارت حفاری به شهرداری ، نصب تابلوی مناسب درب دفتر آب و فاضلاب شهری فرخی ، حفر چاه آب شیرین ، آب رسانی به منازل مسکونی جدیدالتاسیس غرب فرخی و... بود.

مهندس میکلانی مشکل کمبود آب شیرین و جلوگیری از هدررفت آب را به عنوان اصلی ترین دلیل نامه نگاری در خصوص حذف آب انبارهای خانگی دانست و بیان داشت که دبی چشمه بازیاب به حداکثر دو لیتر در ثانیه رسیده است که امکان اب رسانی بیشتر فعلا وجود ندارد.

دیگر درخواست ها مورد پذیرش مهندس میکلانی قرار گرفت و قول مساعد داد که در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام نماید.

در خصوص حفر چاه آب شیرین نیز اظهار داشت مطالعات طرح انچام شده و شرکت به صورت جدی پیگیر موضوع است و ظرف چند ماه آینده عملیات حفاری آغاز خواهد شد و در صورت وجود آب شیرین ، مشکل مزبور به کلی مرتفع خواهد شد.

 




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: